Alron (Belgium)

alron.jpg

Bevallom ebbe a kisvárosba véletlenül jutottam el, de elvileg véletlenek nincsenek. A város Luxemburgtól kb 10 percre található. Az első ami feltűnt az a nyugalom, s nem is véletlenül, ugyanis hétfőn (ezen a napon érkeztem) jellemzően az üzletek zárva tartanak. Egy járókelőtől kértem információt, hogy hol tudnék enni valamit, s más lehetőségem nem volt, mint egy Spar, ahol frissen sült croissant és fánk illata csapott meg, amelyek aztán a kosaramban landoltak. Ha valaki azt mondja nekem, hogy menjek be egy Sparba és vegyem meg a reggelimet, biztos nemet mondok, mert azt vártam, hogy egy kávézóban kényelmesen megreggelizem. Utólag persze nem bántam meg, mert igazán jó ízű pékárú ütötte a markomat.

A város számos látnivalót kínál, melyből kiemelném a Szent Donát templomot, amely a 17. században épült, melynek tetejéről nagyszerű kilátást élvezhetünk Luxemburgra, Franciaországra és Belgiumra. 

alron.png

A másik kihagyhatatlan látnivaló a Szent Martin templom. Neogótikus templom 1914-ből, 52 regiszteres orgonával. Mindkét templom az óvárost díszíti. 

alron_2.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://negyvenfelettafoldkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr8413872680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

40 felett a Föld körül

süti beállítások módosítása