Hajdúszoboszlóra utazni télen is ér!

6_4.png

Hajdú-Bihar megye legismertebb fürdővárosában jártam, Hajdúszoboszlón. Nem azért érkeztem, hogy a gyógyvíz hatását élvezve gyógyuljak (szerencsére nincs rá szükségem), hanem mert kiváncsi voltam, hogy mi történik a nyáron nyüzsgő várossal a Karácsony előtti hétvégén. Győrből indulva eleve tudtam, hogy hosszú út vár rám, de azzal nem kalkuláltam, hogy az M1-es autópályán több baleset és forgalmi akadály nehezíti majd az utamat. Több terelés, és a budapesti forgalom után végre az M3-as autópályára értem és már "csak" alig több mint 220 km várt rám. Este 7 óra körül érkeztem meg a szálláshelyre. Könnyedén megtaláltam, hiszen a fürdőt nem lehet eltéveszteni, a hotel pedig mellette volt, kb 1 percre. Közvetlenül a szálloda előtt parkoltam és gyorsan felpakoltam a cuccaimat a szobába. A szoba avagy inkább apartman kifejezetten tágas volt, nappalival, konyhával, fürdőszobábal, és hálószobával. Itt akár élni is lehetne hosszú távon, nem csak néhány éjszakára megszállni. Az első ami szembetűnő volt számomra, az a végtelen kedvesség amivel az érkezésemkor fogadtak, a második pedig a tisztaság. Aki ismer engem, az tudja, hogy ezek mellett már csak finom ételek kellenek nekem és máris elégedett vagyok. Az első este a közeli Mirage étteremben vacsoráztam. Itt érkezett számomra az első meglepetés, ami nem más mint az, hogy egyetlen asztal volt foglalt, azaz nem zavartam senkit a jelenlétemmel... Gondoltam nem más az oka, mint a nyakunkon lévő Karácsony, hiszen péntek este volt, hétfő pedig már szenteste. 

1_6.png

 

Másnap ébredés után igyekeztem összeszedni magam, ami nem volt egyszerű, mert megleteősen rossz közérzetem volt, fejfájással, orrfújással indult a nap. Gondoltam a reggeli majd segít. Ez így is volt, hiszen ismét maradéktalanul elégedett voltam, egyrészt a személyzettel, másrészt az ételekkel. Tökéletesen hozta a svédasztalos reggeli azt, amit egy 3 csillagos szállodának nyújtani kell. Az előző napi Mirage-ban tapasztalt üresség, itt is megmutatkozott. Még egy asztalnál reggeliztek rajtam kívül. 

3_5.png

A reggeli után azonnal átöltöztem és irány a wellness részleg. Fürdőköpenyt a recepciónál kaptam (800 Ft ellenében) és máris indultam a szaunába. Nagyon jól esett a kinti hideg, esős idő miatt és a kisebb megfázásom miatt is a meleg, száraz szauna. Tusolás után jól esett egy kicsit úszni. Igaz, nem az úszómedencébe mentem, hanem az élménymedencébe, így az úszkálást megszakíthattam egy kis masszázzsal a vízben. A következő szaunázás után a pihenés következett, amihez műanyag székek és asztalok állnak rendelkésre, sajnos ágyat nem találtam, amelyen feküdhettem volna. Ha valaki inkább a melegvizet kedveli, neki is van megoldás, hiszen a melegvizes medence kb 30 fokos lehetett, vagy több, ugyanis nagyon melegem volt benne. Egy biztos, ha nem szeretnél belépőt váltani a városi fürdőbe, akkor itt mindent megtalálsz amire szükséged van, még masszázst is igényelhetsz. Ha pedig gyógyulni szeretnél, akkor sétálni kell néhány percet a Hungarospa bejáratáig. 

2_6.png

4_5.png

7_5.png

Ami a várost illeti, hihetetlen nyugalom van, minden adott a pihenéshez. A városban alig sétált valaki, csend volt és vélhetően mindenki már az ünnepekre készült. Ha ide utazol nem szabad kihagyni a közelben található Debrecen látogatását. Az Adventi időszakban a Nagytemplom környéke csodaszép vásárral várja az idelátogatókat, műjégpályával, óriáskerékkel, forralt borral, kürtöskaláccsal és számtalan árussal, akik kitartóan várják vásárlóikat a hidegben. 

8_3.png

9_3.png

Sok helyen megfordultam már, de elmondhatom, hogy én, aki nem szeretem ha nem történik körülöttem semmi, kifejezetten jól éreztem magam a téli Hajdúszoboszlón. Nyilván ehhez hozzájárult a Hotel Aqua Blue kínálta kényelem és vendégszeretet, valamint a nyugodt környezet. Ajánlom nektek is, hogy látogassatok el télen is Hajdúszoboszlóra, hiszen higgyétek el, nem csak a nyári melegben segít a kikapcsolódásban illetve nem csak akkor nyújt megoldást, ha orvosi beutalóval érkezel gyógyulni. Tehát Hajdúszoboszlóra utazni télen is ér! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://negyvenfelettafoldkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr5714514138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

40 felett a Föld körül

süti beállítások módosítása