Nézz körül a szobában, mielőtt szállást foglalsz!

Többször is előfordult már velem, hogy utaztam valahova és a szállásfoglalás során a képen látott szoba, köszönő viszonyban sem volt azzal, mint amit helyben tapasztaltam. Például olaszoknál a tengerparti szállodáról kiderül, hogy valóban ott van, de a szoba amit foglaltunk az egy utcával feljebb van, és az is ehhez a szállodához tartozik. Nos, a tengerre néző szobának, vagy a szállodából közvetlen partkapcsolatnak lőttek. Hazai foglalásnál is jártam már pórul. Persze én vagyok a hülye, hogy télen olyan helyen foglaltam, ahol nyári fotó volt kitéve. természetesen nem kültéri medencére számítottam, de arra sem, hogy kb 10 évvel ezelőtti képpel adják el nekem az apartmant. Ha biztosra akarsz menni, akkor a szallas360 kínálatai segítenek neked a választásban. Nézd meg például ezt: http://szallas360.hu/hotel-venus-aphrodite-zalakaros/ vagy ezt az ajánlatot: http://szallas360.hu/a16-panzio-harkany/ . Ugye mennyivel másabb a helyzet? Aktuális, friss képek, körbenézhető szobák. 

logo_fb_profilkep.png

A bejegyzés trackback címe:

https://negyvenfelettafoldkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr6313669870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

40 felett a Föld körül

süti beállítások módosítása