Miért éppen Hajdúnánás?

92_1384952209.jpgGyakran kerülnek elém jobbnál jobb utazási, nyaralási ajánlatok, nehéz köztük választani. Vannak olyan berögződések, melyek alapján dönteni szoktunk. Ha megkérdeznélek Téged, biztos neked is beugrik kapásból 3 olyan hely, ahova elutaznál. Vajon mi lehet ennek az oka? Miért az a három? Elgondolkodtál már azon, hogy idén esetleg olyan helyen töltsd el a szabadságod, ahol még nem jártál? Nekem igen. Ezért is látogattam el Hajdúnánásra.

Eleve ha Hajdú kezdetű települést kell mondanom Hajdúszoboszló jut eszembe, pedig a megyében van még Hajdúböszörmény, Hajdúdorog vagy éppen Hajdúnánás. Utóbbi kisvárosi hangulata az érkezésemkor magával ragadott. Tudtam, hogy egy városban vagyok, mégis látszott az emberek közvetlensége, barátságossága. Intenek egymásnak az emberek, jó hangulatú a légkör. Na de miért is utaztam éppen ide?

Tudtam, s talán azt tudják sokan, hogy a városnak gyógyfürdője van. A nánási víz kifejezetten jó reumatológiai panaszokra és nőgyógyászati problémákra. A víz magas bór tartalmú, fájdalomcsillapító hatású. A gyógy- és strandfürdő a város szélén található, szép parkosított terület várja a pihenni vágyókat. Én nem feltétlenül vagyok az az ember aki napokig fekszik egy napozóágyon és sütteti magát a napon, nekem mozgás kell.

hajdunanasifurdo2.jpg

hajdunanasifurdo3.jpg

A fürdő kipróbálása után elfoglaltam a szállásomat, amely minden igényt kielégítő volt. Tágas szoba, amely klimatizált, kényelmesen megközelíthető wellness részleg. Ez azért fontos, mert bevallom nem szeretek fürdőköpenyben sétálgatni a szállodában, itt pedig arra volt lehetőségem, hogy a szobámból kilépve az emeleten található lifttel közvetlenül a wellness-be értem. A masszázskuponomat későbbre tartogattam, először a szaunát próbáltam ki, majd jól lehűtöttem magam és pihentem. Összegezve elmondhatom, hogy mindennel elégedett voltam. 

szoba2.JPG

median.png

A lazítás után vacsoráztam a szálloda éttermében, majd városi sétára indultam. Újra fel akartam fedezni a várost, azokat a részeket, amelyeket napközben már láttam. Van egy olyan kattanásom, hogy amit látok nappal, azt szeretem megnézni az esti fényekkel is. Nem kellett csalódnom.

Azt fontos elmondanom, hogy a város híres a szalmafonásáról. Nem véletlenül hívják Aranyszalmának a gyógyászati központot. Ennek olvassatok utána, mert izgalmas a történet. Ami számomra még ennél is izgalmasabb volt, az az, hogy Hajdúnánásnak saját fizetőeszköze is van. Ez pedig nem más, mint a Bocskai Korona.

bocskai_korona.jpg

A séta után visszasiettem a szobámba, mert másnapra terveim voltak. Méghozzá az, hogy ellátogatok a közelben lévő Nyíregyházi Vadasparkba. Erről most nem írok itt részletesen, de egy másik bejegyzésben kitérek majd rá. Inkább csak elmondom, hogy a nyíregyházi látogatáson kívül feltétlenül ajánlom, hogy ugorjatok át Debrecenbe és Hajdúszoboszlóra is. 

Emlegetem itt az ismertebbnél ismertebb városokat, miért választottam mégis Hajdúnánást. Egyrészt mert nem a túlzsúfolt utcákra vágytam, ahol szinte összeér az emberek válla az utcán, másrészt mert ár érték arányban messze a legjobb ajánlatot kaptam félpanziós ellátással és wellness használattal, harmadrészt pedig miért ne fedeznék fel olyan hazai helyeket, ahol még sosem jártam.

Biztos, hogy visszatérek még Hajdúnánásra, hiszen meg akarom kóstolni a Nánási Portékák mindegyiket, ugyanis most csak a lekvárokat ízleltem meg, pedig még számtalan lehetőség vár rám.

http://hotelmedian.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://negyvenfelettafoldkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr9814049648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

40 felett a Föld körül

süti beállítások módosítása