Indiánnyár Harkányban

harkany1.jpg

Ősszel számos hazai úti cél közül választhatunk, ha rám hallgattok, Baranya megye legyen az egyik. Ha ide utaztok, nagyjából mindegy, hogy Villányban, Harkányban, esetleg Siklóson vagy Mohácson szálltok meg, nem beszélve a megyeszékhelyről Pécsről. Elnézést azoktól, akiket kihagytam a sorból. :-) 

Az idei indiánnyár eltolódása vagy hosszúsága miatt szerencsés helyzetben voltam a napokban, amikor Harkányba és Villányba látogattam (2018.11.02-03.), ugyanis kiváló idő volt. Az emberek a teraszokon ültek még az esti órákban is. Az Átrium Hotel látott vendégül Harkányban, amely a harkányi fürdő szomszédságában található. 3 csillagos hotel, többnyire erkélyes szobákkal, félpanziós ellátással és éjjel nappal nyitvatartó recepcióval, bárral.

7_2.png

1_3.png

 

A szobába érkezve az első dolgom volt, hogy megnézzem a tisztaságot, a fürdőszobát. A kép alapján ti is láthatjátok, hogy mindent rendben találtam.

 

2_3.png

Az erkélyről ráláttam a parkolóra, udvarra, így az utca zajától teljesen mentesülhettem.A szoba tágas, 2 fő részére tökéletes választás, ráadásul ha egy pótágy lenne szükséges még az is elfér. Sokak számára fontos információ, hogy hűtőszekrény is található a szobában. Bár most nem volt szükségem a légkondicionálásra, nyáron biztos hasznát venném. Az egyetlen kritikám a szúnyogok miatt van, ugyanis  ajó idő miatt nyitvahagyott ablakon az éjszaka folymán már legalább 4-5 lakótársam volt, akik a fülembe zümmögtek és jól is laktak a véremből. 

4_3.png

Ha nem a gyógyfürdő miatt érkezel Harkányba, nincs ok az aggodalomra, hiszen például a Kossuth Lajos utcában számos hangulatos étterem és kávézó található. El kell azt is mondnaom, hogy amennyiben gourmet kínálatra vágynál, akkor ez nem a te helyed. Ezek az éttermek az átlagos, magyaros ízekkel várják a vendégeket, olykor indokolatlanul nagy adagokkal, tehát ha mindent megeszel, nagyjából fel sem tudsz állni az asztaltól. A gyógyfürdő pedig a szállodától néhány percre található, ahol eltölthetitek az egész napot. 

Mivel kifejezetten szeretem a villányi borokat, nem volt kérdés, hogy hol töltöm az estét. Ha a budapesti taxi költségeket veszem figyelembe, akkor nagyon kedvező tarifa mellett juthatunk el Harkányból Villányba, illetve vissza. Nekem az odautam megoldott volt, a visszautazás pedig 5500 Ft vol, amely figyelembe véve a távolságot nagyon jó ár. 4 fő esetén nincs 1500 Ft személyenként. Ez nagyjából a tömegkezlekedés ára lehet.

Villáynban az első utam a Bock pincészetbe vezetett, ahol kiváló borokat kóstoltam, mjd a Halasi Pince éttermében vacsoráztam, szintén remek borok kíséretével. Az este zárása pedig a Gere Attila féle borteraszon történt Kopár, Villányi Franc és Solus kóstolással. 

bock.png

gere.png

A másnapi Átrium reggeli igazán bőséges volt. Sajtok, felvágottak, tojás, műzli, gyümölcslevek, kávé és még sorolhatnám. Szóval nem lehetett ok a panaszra a 3 csillagos kategória tekintetében. A kiszolgálás igazán szívélyes volt, mindenkinek volt egy jó szava hozzám. Mondanám, hogy próbáljátok ki ti is, de szerintem ez a gondolat máris megfogalmazódott benned is. A blogom olvasóinak a szálloda biztosít a hétköznapokon +1 éjszaka szállást, így ha foglaltok, 2 éjszakát, hármat maradhattok. Az ára pedig igazán kedvező, hiszen az említett blogolvasói kedvezménnyel a reggelivel és a vacsorával együtt mindössze 5000 Ft/fő/éj. Ha ti is kipróbálnátok, írjatk rám a Facebook csoportban és küldöm a linket a foglaláshoz. 

5_1.png

6_1.png

A csoporthoz itt tudsz csatlakozni: https://www.facebook.com/groups/234420033892426/ 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://negyvenfelettafoldkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr7714351731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

40 felett a Föld körül

süti beállítások módosítása